Szervizünk egyik fő profilja a motorvezérlő elektronikák javítása. Szakmai csapatunk ismeri az általunk javított típusok összes rejtett hibáját, így gyorsan, hatékonyan és megbízhatóan újítjuk fel az Ön vezérlőjét is. Minden egyes vezérlő 30 lépcsős protokollon megy keresztül, nem csak a javításra de minden apró részletre nagy figyelmet fordítunk, így garantálva autója és az Ön biztonságát hosszú éveken keresztül.
Általunk javított motorvezérlő elektronikák:
Több típusnál cserevezérlő egységet tudunk biztosítani a javítás idejére, így Ön azonnal használhatja tovább autóját! Pontos típusról és a kiadható készletről kollégánk szívesen tájékoztatást ad!
Amennyiben az Ön eredeti egysége nem javítható, akkor is tudunk jó megoldást ajánlani. A legtöbb általunk javított típusból tartunk eladásra előre felújított motorvezérlőket, így egy gyors feltanítás után már vezethet is tovább gondtalanul.
Mi is az a motorvezérlő?
A motorvezérlő egység vagy motorvezérlő modul, röviden ECU felügyeli a belsőégésű motorok megfelelő működéséhez szükséges részeket a megfelelő teljesítmény érdekében. Feladata a motortérben található szenzorok beolvasása, az adatok értelmezése és az olvasott értékek alapján a megfelelő motorrészegység vezérlése.
Meghibásodás esetén milyen hibatüneteket tapasztalhat:
A motorvezérlő egység vagy motorvezérlő modul, röviden ECU felügyeli a belsőégésű motorok megfelelő működéséhez szükséges részeket a megfelelő teljesítmény érdekében. Feladata a motortérben található szenzorok beolvasása, az adatok értelmezése és az olvasott értékek alapján a megfelelő motorrészegység vezérlése.
Meghibásodás esetén milyen hibatüneteket tapasztalhat:
- A műszerfalon a motorhiba, vagy szervizkulcs jel világít
- A autó erőtlen, sokat fogyaszt
- A motor bemelegedés után leáll, majd kis idő múlva újraindítható
- Az autó csak nehezen, többszöri próbálkozásra, esetleg gázadásra indul
- A motor rángat, fullad, nincs alapjárat vagy egyáltalán nem indítható
Motorvezérlő egység javításnál is nagyon fontos a kiolvasott hibakód(ok) megléte. Amennyiben szervizben már kiolvastatta a hibakódokat azt kérjük, juttassa el hozzánk a vezérlővel együtt, ne engedje addig kitörölni a tárolt hibakódokat, amíg nem kapta meg kinyomtatva.
Miért érdemes inkább javíttatni, mint kicseréltetni?
- A javítás az új alkatrész árának töredékébe kerül
- A felújított alkatrész üzembiztosabb lesz, mint a bontott, mivel jóval erősebb alkatrészek kerülnek beépítésre
- A bontott alkatrész ugyanazon a gyártósoron készült mint az Öné, ugyanazok az alkatrészek gyengültek meg benne, meghibásodása szinte garantált, csak idő kérdése
- Javítás esetén nem kell semmit programozni, kulcsot cserélni, vagy tanítgatni. Nem lesznek fals hibaüzenetek, idegesítő plusz hibák (klíma, ABS nem működik, idegen alváz szám, stb.)
- Szakszerű, gyors javítás, több éves szakmai tapasztalat
- Bizonyos típusokhoz cserevezérlő egységeket tudunk biztosítani, amellyel az autó a javítás ideje alatt használható.
- Munkánkra a legtöbb motorvezérlő egység esetében 2 év garanciát vállalunk!
Mi a különbség a javítás és a felújítás között?
Míg egy javításnál csak a jelen pillanatban elromlott alkatrészek lesznek cserélve, addig a felújításnál minden olyan alkatrészt kiváltunk, ami az adott típusnál gyenge minőségű vagy el szokott romlani. Így egy nagyon megbízható elektronikát kapunk, aminek az élettartama egy új egység élettartamának felel meg. Természetesen egy felújított alkatrészre a vállalt garancia is teljeskörű, míg javításnál csak a javított hibára érvényes. Igaz a felújítás valamivel drágább, mint egy sima javítás, de hosszú távon mindig kifizetődőbb. Ügyfeleinknek egyes típusok esetében csak a felújítást ajánljuk, mivel sokéves tapasztalatunk azt mutatja, hogy nem érdemes egyesével javítani a hibákat, mert ha egy kijön, hamar megjelenik a többi hiba is.